GRAFICKÉ NÁVRHY
DOBRÝ GRAFICKÝ NÁVRH UPOUTÁ ZÁKAZNÍKA A PŘINESE MINIMUM PROBLÉMŮ PŘI NÁSLEDNÝCH REALIZACÍCH (TISKOVINY, POLEPY, RAZÍTKA)
PROMYŠLENÝ GRAFICKÝ NÁVRH, MŮŽE VÝRAZNĚ SNÍŽIT CENU ZA JEDNOTLIVÉ REALIZACE REKLAMNÍCH PRVKŮ A SOUČASNĚ PŘILÁKAT VÍCE ZÁKAZNÍKŮ.
Při tvorbě grafického návrhu vycházíme z více hledisek.
Marketingové hledisko
Může tvar, barva logotypu, případně jeho provedení ovlivnit vztah zákazníka k firmě nebo jeho výrobku? Takové otázky si pokládáme, když tvoříme logotyp, případně další firemní grafiku.
Estetické hledisko
Logotyp, navazující grafika, barvy ... mají ladit s tématem, kterým se firma zabývá. My se snažíme harmonizovat tyto prvky, aby celkový dojem byl pokud možno komplexní.
Možnost realizace
Při návrhu logotypu přihlížíme i k následné technické realizaci. Může se totiž stát, že se vzhledově krásný logotyp nedaří ztvárnit různými technologiemi, případně se může velmi prodražit. Barvy pak volíme tak, aby nenastávaly problémy při realizaci různými výstupy (RGB, CMYK, ofsetový tisk, velkoplošný tisk, sítotisk, fólie pro signmaking ... ).
VÍC JAK 27 LET ZKUŠENOSTÍ NÁM UŽ NIKDO NEODPÁŘE 🙂